Quality Policy

The Company's Management issues this Quality Policy to declare its absolute commitment to:

Ικανοποίηση

των απαιτήσεων και των προσδοκιών των πελατών της.

Συμμόρφωση

σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας.

Βελτίωση

της αποτελεσματικότητας της λειτουργίας της εταιρείας.

Η Επιχείρηση ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ στα πλαίσια της δραστηριοποίησής της έχει σαν βασική αξία της την εδραίωσή της ως ένας αξιόπιστος προμηθευτής προϊόντων/υπηρεσιών που ικανοποιούν πλήρως τις απαιτήσεις των πελατών της σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Για την επίτευξη των ανωτέρω

H Διοίκηση έχει σχεδιάσει, εφαρμόζει και συνεχώς βελτιώνει ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης για την Ποιότητα σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου ISO9001:2008, το οποίο εξασφαλίζει ότι:

Η επιχείρηση παρέχει τους πόρους και τα μέσα που απαιτούνται για την παροχή προϊόντων καθορισμένης ποιότητας.

Τα παρεχόμενα προϊόντα και υπηρεσίες ικανοποιούν τις απαιτήσεις και προσδοκίες των πελατών της επιχείρησης, εκφρασμένες και εννοούμενες καθώς και τις προβλέψεις της νομοθεσίας.

Η ποιότητά των προϊόντων και υπηρεσιών είναι σταθερή και σύμφωνη πάντοτε με τις εσωτερικές προδιαγραφές της επιχείρησης ή τις προδιαγραφές που έχουν συμφωνηθεί με τον πελάτη.

Το περιβάλλον εργασίας είναι κατάλληλο για τις δραστηριότητες της επιχείρησης και σύμφωνο με τις νομοθετικές απαιτήσεις.

Οι συνθήκες εργασίας σε όλους τους χώρους της επιχείρησης παρακολουθούνται και ελέγχονται για την αποφυγή εργατικών ατυχημάτων.

Η λειτουργία της επιχείρησης διέπεται από ένα πλαίσιο για την καθιέρωση και ανασκόπηση των στόχων που αφορούν τόσο τα προϊόντα και τις δραστηριότητες όσο και την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα της επιχείρησης.

Η παρούσα Πολιτική γνωστοποιείται και γίνεται κατανοητή εντός της επιχείρησης και επανεξετάζεται ως προς την καταλληλότητα της από την Διοίκηση σε ετήσια βάση.

Καθήκον όλων των εργαζομένων που εμπλέκονται στην λειτουργία του Συστήματος, είναι όχι μόνον να τηρούν το Σύστημα, αλλά και να συμβάλλουν ενεργά στην ανάπτυξή του με στόχο την βελτίωση της ποιότητας, την μείωση του κόστους, την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.

Ο Γενικός Διευθυντής

ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ